Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Ενώ περιμέναμε ...


Γεια σας φίλοι blog! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ήταν τόσο πολύ καιρό από τότε που δημοσιεύθηκα τελευταία. Ήμουν λίγο απασχολημένος καλλιεργώντας έναν μικροσκοπικό άνθρωπο, αλλά αυτό δεν είναι πραγματική δικαιολογία!



Το Baby Vita γεννήθηκε τον Ιούλιο, με καθυστέρηση 13 ημερών στο τέλος ενός μακρού, ζεστού, θερμού κύματος. Θα έπρεπε να είχα δει το μέγεθος των αστραγάλων μου από τη στιγμή που γεννήθηκε! Από τότε γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον και είμαι στην ευχάριστη θέση να αναφέρω ότι σε επτά εβδομάδες είναι χαμογελαστό, χαμογελαστό κομμάτι. Πιθανότατα δεν θα δείξει το πρόσωπό του στο blog, αλλά με εμπιστεύεστε, είναι χαριτωμένο!

Δυστυχώς, όπως κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της διάρκειας δύο εβδομάδων που περιμένουν να εμφανιστεί τελικά, πήρα antsy αποφάσισε να χάλια με το διακομιστή του blog μου και όλες τις εικόνες από το τελευταίο έτος ή έτσι εξαφανίστηκε! Τελικά θα πάρω τη δουλειά μου μαζί και θα το λύσω (για χάρη μου, είμαι βέβαιος ότι δεν το προσέξατε ή δεν με πειράζει) αλλά μέχρι να αρχίσει να κοιμάται λίγο καλύτερα, εμφάνιση.

Εδώ είναι μερικά άλλα πράγματα που έγιναν ενώ περιμέναμε το Baby Vita ...





Έκανα το μωρό ένα πάπλωμα. Είναι αρκετά μεγάλο για ένα μωρό (μέγεθος γύρου), αλλά έχουμε υποχωρήσει κάτω από αυτό μαζί τα πρωινά και μου αρέσει πολύ.

Έκανα ένα ζευγάρι μικροσκοπικά παντελόνια χαρέμι ​​χρησιμοποιώντας αυτό το μοτίβο (αν και το έκανα λίγο μεγαλύτερο, το οποίο ήταν τυχερό καθώς το Baby Vita ήταν 9lb 6oz!). Έχει αυτά τα κοιμάται στο στήθος μου τώρα!

Του έκανα ένα sunbonnet από ένα παλιό πουκάμισο εργασίας του μπαμπά του (χρησιμοποιώντας το περιλαίμιο για το άκαμπτο χείλος, γι 'αυτό δεν έπρεπε να ασχοληθώ με τη διασύνδεση). Χρησιμοποίησα αυτό το μοτίβο από το Purl Soh o, το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα. Έκανα τα γραβάτα λαιμού velcro επειδή ο εγκέφαλός μου εγκέφαλο χάμστερ ανησυχούσε για το στραγγαλισμό. (Ο εγκέφαλος της νέας μητέρας μου το γέλασε γιατί ο εγκέφαλος της νέας μητέρας μου δεν θα αφήσει μόνο το μωρό να φορούσε κάτι τόσο επικίνδυνο όσο ένα καπέλο!)
Έχω μεγαλώσει τις ντομάτες, τα βότανα και τα πράσινα φασόλια στον κήπο. Αυτοί οι τυχεροί λίγοι το έκαναν σε μια μπολονέζα, δυστυχώς το υπόλοιπο σάπισε στο αμπέλι, ενώ ήμασταν πολύ απασχολημένοι κρατώντας το μωρό ζωντανό!



Έκανα αυτά τα bloomers από αυτό το σχέδιο Knick Knick Knickers από την Άννα Μαρία Χόρνερ, χρησιμοποιώντας επίσης ένα από τα παλιά πουκάμισα εργασίας του κ. Vita (αυτός ήταν ένας Pierre Cardin, τόσο ωραίο να ράβω με!). Γράφοντας αυτό μου θυμίζει ότι δεν έχει φορέσει πραγματικά αυτά ακόμα, που είναι πιθανώς επειδή είναι πολύ ανόητο! Ευτυχώς θα τα χωρέσει για λίγο, ώστε να έχω αρκετό χρόνο για να νικήσω τον φτωχό γιο μου, κάνοντάς τον να φορέσει παντελόνια. Τελικά έκανα αυτά τα παντελόνια από ένα παλιό φόρεμα και αυτό το μοτίβο . Είναι λίγο funky, αλλά αυτή είναι η γοητεία της σπιτικής, σωστά; Ρωτήστε πάλι το μωρό μου όταν είναι δέκα και τον κάνω ακόμα να φορέσει ρούχα από μάγια!
Αυτή η καταχώρηση δημοσιεύτηκε στο Blog bits , Όλα τα υπόλοιπα , ράβω ράβω και ετικέτα Baby Vita , κήπο , μικρό σπίτι επάνω22 Σεπτεμβρίου 2014από την anabella .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου