Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

η πιο εύκολη Μηλόπιττα !! Μήλο και κανέλα – η πιο γλυκιά χειμωνιάτικη γεύση. Απολαύστε τη!


Το   ζεστό γλυκάκι  που σε μια ξαφνική επίσκεψη , σας δικαιώνει !
Μηλόπιττα η Υγιεινή
Δοκιμάστε τη



Υλικά

1 1/2 φλυτζανη ζάχαρη άχνη
1/2 βιτάμ
4 - 5 μήλα
1 κ.γ. - Κανέλλα

για το Κέικ

1 φλυτζάνι ζάχαρη
1κ.γ. μπαίκιν
4 ή 5 αυγά ( τα ασπράδια χτυπημένα μαρέγκα με λίγο αλάτι )
λίγο ποτό ( κονιάκ ή ότι έχετε )
1 1/2 φλυτζάνι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

Εκτέλεση

Βάζουμε την ζάχαρη το βιτάμ ,την κανέλλα στη φωτιά να λυώσουν και ελαφρώς να καραμελώσουν
Στρώνουμε τα καθαρισμένα και κομένα σε φέτες μήλα ομοιόμορφα
Αν θέλουμε πασπαλιζουμε με χονδροκομμένα καρύδια

Στη συνέχεια ετοιμάζουμε το Κέικ

Χτυπάμε στο μίξερ τη ζάχαργ με τους κρόκους προσθέτουμε το μπαίκιν ,τα ποτό .τη βανίλια και τέλος το αλεύρι εναλλάξ , με την μαρέγκα
Ρίχνουμε το μείγμα πάνω από τα μήλα και ψήνουνε στους 170 βαθμούς στον αέρα για 1/2 περίιπου ώρα
Δοκιμάζουμε με μαχαίρι .αν το μαχαίρι βγεί καθαρό έχει η μηλόπιττά μας ψηθεί .
Την βγάζουμε από τον φούρνο μας ,την αναποδουρίζουμε σε πιατέλλα και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη

καλή σας επιτυχία

Φτιάξτε Αγιορείτικη κολοκυθόπιτα


06 Δεκ 2016 15:02






Υλικά

½ κιλό φύλλο κρούστας
5 φλυτζάνια του τσαγιού κολοκύθι τριμμένο
1 φλυτζάνι ελαιόλαδο
2 – 3 κουταλιές της σούπας χονδρό σιμιγδάλι
1 φλυτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1 φλυτζάνι τσαγιού καρυδόψιχα χοντροαλεσμένη
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλλα

Εκτέλεση

Πλένουμε τα κολοκυθάκια και κόβουμε λεπτά - λεπτά τη φλούδα να φύγει το πράσινο. Τρίβουμε στον ρεντέ και τα βάζουμε στο σουρωτήρι με λίγο αλάτι για να μαραθούν. Τα στρίβουμε και προσθέτουμε το σιμιγδάλι , το καρύδι , τη ζάχαρη , την κανέλλα και το λάδι και ανακατεύουμε.
Στρώνουμε 3 φύλλα στο ταψί και λίγο από το υλικό και συνεχίζουμε με λαδωμένο φύλλο και υλικό κρατώντας 3 φύλλα για το τέλος. Τα τελευταία φύλλα για να μην χωρίζουν τα ραντίζουμε ανά ένα με νερό , όπως και το τελευταίο με το οποίο σκεπάζουμε την πίττα. Χαράζουμε την πίττα και αλείφουμε με λάδι. Ψήνουμε σε Προ θερμασμένο φούρνο μέχρι να ροδίσει η πίττα ή να σωθούν τα υγρά της.http://www.monastiriaka.gr/kolokythopita-n-151.html

http://www.ορθοδοξια.gr

Πρόσφορα




Εκτέλεση :

Στο Άγιον Όρος, πριν αρχίσουμε το ζύμωμα των προσφόρων, ανάβουμε λαμπάδα στο προσκυνητάρι με τις εικόνες της Παναγίας και του Αγίου της Μονής, το οποίο βρίσκεται μέσα στο προσφορείο. Η λαμπάδα θα καίει συνέχεια, ώσπου να βγουν τα πρόσφορα από τον φούρνο.Έρχεται ο παπάς, θυμιάζει και διαβάζει την ειδική ευχή. Οι ζυμωτές ψάλλουν το απολυτίκιο του Αγίου Τύχωνος, επισκόπου Αμαθούντος (βλ. Συναξάρι, 16 Ιουνίου). Στη συνέχεια, όσο ζυμώνουν, απαγγέλουν τους Χαιρετισμούς την Παναγίας.
Αποβραδίς "πιάνουμε" το προζύμι όπως και στο ψωμί.Την άλλη μέρα κοσκινίζουμε το αλεύρι σε λεκάνη, κάνουμε μια λακούβα στη μέση και ρίχνουμε μέσα το προζύμι.Διαλύουμε το αλάτι σε τόσο νερό, όσο χρειάζεται για να γίνει η ζύμη σφιχτή.Ρίχνουμε το νερό στη λεκάνη και ζυμώνουμε για 20 λεπτά.Μετά σκεπάζουμε με μία πετσέτα τη λεκάνη και αφήνουμε τη ζύμη για 15 λεπτά.Ξαναζυμώνουμε για 10 λεπτά και ξανασκεπάζουμε για άλλα 10 λεπτά.Ζυμώνουμε τρίτη και τελευταία φορά για 20 λεπτά.Έπειτα φτιάχνουμε τα πρόσφορα ως εξής : Πλάθουμε δύο μπαλίτσες και κολλάμε τη μία πάνω στην άλλη. Στην επάνω μπαλίτσα πατάμε δυνατά τη σφραγίδα (κάντε κλικ).Έτσι σχηματίζεται ένα πρόσφορο.Κάνουμε το ίδιο, ώσπου να τελειώσει η ζύμη.Βάζουμε τα πρόσφορα σε ταψί αλευρομένο, τα σκεπάζουμε με καθαρή πετσέτα και τα αφήνουμε σε ζεστό μέρος, ώσπου να φουσκώσουν. Με ένα ψιλό βελόνι τρυπάμε τα πρόσφορα στις τέσσερις γωνιές της σφραγίδας και στη μέση (το βελόνι δεν πρέπει να φτάσει μέχρι κάτω)
.Ψήνουμε σε δυνατό φούρνο για 45 λεπτά περίπου.

Υλικά :

750 γρ. αλεύρι
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
200 γρ. προζύμι
νερό όσο πάρει για να γίνει ζύμη σφιχτή


https://www.monastiriaka.gr/prosfora

Δείτε εδώ όλες τις σφραγίδες προσφόρων.

Φλογέρες με λουκούμια !!



11 Δεκ 2016 10:05






Υλικά :

650 γρ. φύλλα κρούστας
650 γρ. λουκούμια
350 γρ. καρύδια κοπανισμένα
350 γτ. Φυτικό βούτυρο
Ζάχαρη, άχνη

Εκτέλεση :

Βουτυρώνουμε ένα φύλλο και κατά μήκος της μεγάλης του πλευράς βάζουμε κομματάκια λουκουμιού πασπαλισμένα με καρύδια. Τυλίγουμε το φύλλο σε ρολό. Αυτό επαναλαμβάνεται για όλα τα φύλλα. Αραδιάζουμε τα ρολά σε ένα βουτυρωμένο ταψί και τα ψήνουμε σε μέτριο φούρνο και τα πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.http://www.monastiriaka.gr/flogeres-n-104.html

Εκμέκ νηστίσιμο





01 Δεκ 2016 23:17






Υλικά :

½ κιλό καταϊφι
1 βιτάμ
1 κουτί κρέμα άνθος αραβοσίτου βανίλλια
7 κουταλιές γάλα νηστίσιμο (γάλα αμυγδάλου, φουντουκιού, σόγιας, καρύδας... ότι προτιμάται)
10 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
3-4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη
1 κουτί φυτική κρέμα
Αμύγδαλα καβουρδισμένα και χονδροκομμένα
Σιρόπι: 5 ποτήρια νερό, 5 ποτήρια ζάχαρη

Εκτέλεση :
Ξαίνουμε καλά το καταϊφι και το απλώνουμε σε βουτυρωμένο ταψί. Στη συνέχεια περιχύνουμε το καταϊφι με το λυωμένο βιτάμ και το ψήνουμε στους 150 βαθμούς μέχρι να γίνει τραγανιστό. Το αφήνουμε να κρυώσει και το περιχύνουμε με καυτό σιρόπι και το πασπαλίζουμε με αμύγδαλο.

1η ΚΡΕΜΑ
Σε 7 κούπες ζεστό νερό διαλύουμε 10 κουταλιές της σούπας ζάχαρη και 7 κουταλιές γάλα νηστήσιμο. Όταν διαλυθούν προσθέτουμε όλο το σακουλάκι άνθος αραβοσίτου. Ανακατεύουμε ώσπου να πήξει. Προσθέτουμε 2 κουταλιές βιτάμ και την αφήνουμε να κρυώσει. Όταν κρυώσει την απλώνουμε με τη σπάτουλα πάνω στο καταϊφι.

2η ΚΡΕΜΑ
Χτυπάμε στο κουτί την φυτική κρέμα με 3-4 κουταλιές ζάχαρη άχνη μέχρι να σταθεί. Την στρώνουμε πάνω στην άλλη κρέμα.http://www.monastiriaka.gr/ekmek-nistisimo-n-163.html

http://www.ορθοδοξια.gr/

Νηστειοθεραπεία- η φυσική επαναφορά της υγείας !!!





Όλοι μας μιλούμε για τη νηστεία στα πλαίσια της προετοιμασίας μας για μεγάλες θρησκευτικές εορτές... (χριστιανικές ή μη - μιας και η νηστεία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος όλων των μεγάλων θρησκειών), ωστόσο οι λιγότεροι γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι η νηστεία... πόσο μάλλον η θεραπευτική της διάσταση...


Για τους περισσότερους η νηστεία περιορίζεται στην αποχή από το κρέας ή/και τα γαλακτοκομικά, ενώ για άλλους είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για επιδρομή σε κάθε είδους θαλασσινό και μαλάκιο...


Ο Νικηφόρος Θεοτόκης, ένας από τους νεότερους δασκάλους της Εκκλησίας αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Νηστεία ουκ εστίν η αποχή μόνον από τέσσερα ή δύο είδη τροφής. Ημείς όταν νηστεύομεν άνω κάτω φέρομεν γην και θάλασσαν. Την θάλασσαν ίνα εύρωμεν οστρακόδερμα, μαλάκια, κοχλίας, εχινούς και όσα άλλα εν αυτή ζωύφια εις την γεύσην δεκτά..., εξ αυτών δε δυσπεψίας, κακοχυμίας, αλμυρά φλέγματα και άλλα πολλά οχληρά πάθη ψυχής και σώματος. Νηστεία έστιν η παντελής αφαγία ή μονοφαγία χωρίς αρτύματα".


Ωστόσο η αληθινή διάσταση της νηστείας, είναι η πλήρης αποχή από την τροφή...


Για τον σημερινό άνθρωπο που τόσο πολύ έχει ξεκόψει από τη φύση του και έχει ταυτίσει το φαγητό με μια απόλαυση και/ή ευκαιρία "διασκέδασης", η ιδέα της πλήρους αποχής από την τροφή μοιάζει εξωπραγματική και αδύνατη στην εφαρμογή της...


Κι όμως... τα ίδια τα ζώα, που δεν έχουν άλλη λύση από το να ακολουθούν τη φύση τους, μας δείχνουν πως -ιδιαίτερα όταν δεν αισθάνονται καλά, απέχουν μία με δύο ημέρες από την τροφή... Επίσης ο ίδιος μας ο οργανισμός αντιδρά με έλλειψη όρεξης για φαγητό όταν είμαστε άρρωστοι...
Ωστόσο η αθέμιτη επέμβαση μας στη φυσική διαδικασία ανάρρωσης, μαζί με κατάλοιπα του φόβου λιμοκτονίας βαθιά ριζωμένα μέσα στα κύτταρα μας από άλλες εποχές (Μεσαίωνας, πόλεμοι)... μας κάνουν να πιστεύουμε πως ο άρρωστος χρειάζεται τροφή... Κι όμως οι περίοδοι αποχής από την τροφή ή η ηθελημένη αποχή από αυτή αποτελούσε τρόπο ανάτασης και υγείας και η εφαρμογή της χάνεται στην απαρχή του ίδιου του ανθρώπινου είδους...


Στις βασικές αρχές-υποθήκες του Ιπποκράτους αναφέρεται χαρακτηριστικά:
"Όσο περισσότερο τρέφετε έναν άρρωστο, τόσο περισσότερο κακό του κάνετε"...


Από την εποχή ακόμη των Ασκληπιείων γνωρίζουμε πως η νηστεία αποτελούσε βασικό προπαρασκευαστικό στάδιο είτε επρόκειτο για σωματική, είτε για ψυχική νόσο και επίσης αποτελούσε απαραίτητη περίοδο προετοιμασίας για τη συμμετοχή σε θρησκευτικές τελετές, διότι μαζί με το σώμα αναρρώνει και η ψυχή και είναι έτοιμη να έρθει σε επαφή με το Θείο...


Στο βιβλίο "Ασκληπιός και Ασκληπιεία" του καθ. Αραβαντινού διαβάζουμε:
"Εκείνοι οι οποίοι ήρθαν πριν τρεις μέρες στο Ιερό Θεραπευτήριο, μόλις πριν λίγο τελείωσαν την τριήμερη Νηστεία, και ήδη ετοιμάζονται για την εφαρμογή της κυρίως θεραπείας". Και σε άλλο σημείο: "Πριν από την κυρίως θεραπεία υποβάλλοντο οι ασθενείς των Ιερών Θεραπευτηρίων, πάντοτε, αναλόγως των πειρστάσεων, σε ορισμένες μέρες προπαρασκευαστική δίαιτα, Νηστεία και προσευχή που προετοιμάζουν οπωσδήποτε ψυχολογικά και φυσικά το πνεύμα και το σώμα για την κυρίως θεραπεία".
Η Νηστεία όμως έχει τις ρίζες της σε ένα πανάρχαιο παρελθόν, διότι δεν υπάρχει πολιτισμός ή θρησκεία που να μην μεριμνά για περιόδους απαραίτητης αποχής από την τροφή. Όλοι οι αρχαίοι πολιτισμοί, ο σαμανισμός, ο Ιπποκράτης, τα Ορφικά και τα Πυθαγόρια μυστήρια, η Αγία Γραφή, οι Βέδες, αλλά και άλλες Ιερές Γραφές του κόσμου (μωαμεθανισμός) προβλέπουν συγκεκριμένες οδηγίες σχετικά με τη νηστεία...


Μάλιστα η Ορθόδοξη Εκκλησία προβλέπει συνολικά 215 ημέρες νηστείας εντός του έτους! Μεταξύ αυτών είναι:
-οι 40 ημέρες νηστείας της Μεγάλης Σαρακοστής πριν το Πάσχα
-Η νηστεία των Αγίων Αποστόλων (Από την Κυριακή των Αγίων Πάντων - την 29η Ιουνίου)
-Η Νηστεία της Κοιμήσεως της Θ|εοτόκου (1-15 Αυγούστου)
-Η νηστεία 29ης Αυγούστου (1 ημέρα)
-Η νηστεία της 14ης Σεπτεμβρίου (1 ημέρα)
-Η Τεσσαρακοστή (40 ημέρες) πρίν τα Χριστούγεννα
-Η νηστεία της προτεραίας των Θεοφανείων (1 ημέρα)
-Η νηστεία Τετάρτης και Παρασκευής


Αυτό σημαίνει πως ακόμη και για τη σημερινή επίσημη θρησκεία είναι σημαντική η νηστεία για περισσότερες από τις μισές ημέρες του έτους ή η αποχή μας από ζωικά λευκώματα. Και αυτό μόνο του είναι αρκετό για την πρόληψη μεγάλης σειράς παθήσεων, όπως αναφέρει ο γιατρός Γ. Καράβης...


Γενικότερα όμως από πολύ παλιά είχε γίνει αντιληπτό πως ο πολιτισμός, η πρόοδος, η ηθική, η ψυχική και σωματική υγεία ενός λαού, είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τον τρόπο διατροφής. Σήμερα μάλιστα οι επιστήμονες γνωρίζουν πως ορισμένα είδη διατροφής (fast food, επεξεργασμένες βιομηχανικές τροφές κ.α.) κάνουν τον άνθρωπο ευέξαπτο, ευερέθιστο και ευπαθή σε διάφορες ασθένειες.


Και με τούτο φτάνουμε στο ζητούμενο: την εξάρτηση του σημερινού ανθρώπου από χημικά φάρμακα για την καταπολέμηση ποικίλων μορφών νόσων και ασθενειών... με αποκορύφωμα την πολυφαρμακία, όπου το αυτονόητο της ιαματικής δύναμης του ίδιου του οργανισμού μας παραγνωρίζεται ή/και εμποδίζεται...


Δυστυχώς η ιατρική -μετά το μεσαίωνα- και ιδιαίτερα με την Αναγέννηση και μετά, επιδόθηκε σε μια κούρσα εύρεσης "θαυματουργών φαρμάκων"... με την ευχή πάντοτε... να μην έχουν πολλές παρενέργειες... Κι ενώ προχώρησε σε επιτεύγματα στην αποκατάσταση π.χ. καταγμάτων και λεπτών εγχειρήσεων, έπαψε να είναι σε θέση να προσφέρει πραγματική θεραπεία σε πολλές άλλες απλές ασθένειες... αφήνοντας παράλληλα την ψυχο-σωματική ολότητα του ανθρώπου στην άκρη και εστιάζοντας μονάχα στο σώμα-μηχανή... (κλασικό αποτέλεσμα της εποχής υλισμού και της Καρτέσιας φιλοσοφίας...)


Κάποιοι όμως δεν ξέχασαν... άλλοι ανακάλυψαν εκ νέου... κι άλλοι εφαρμόζουν τη νηστεία συστηματικά ως θεραπεία ακόμη και σήμερα, παρουσιάζοντας εκπληκτικά αποτελέσματα σε κάθε μορφή νόσου: από το απλό κρυολόγημα μέχρι τον καρκίνο...


Ο γιατρός Γιάγκος Μ. Καραβης, στο βιβλίο του "Η θεραπευτική αγωγή της νηστείας" αναφέρει πλήθος παραδειγμάτων και επιστημονικών -κλινικών μελετών, όπου άνθρωποι νηστεύοντας (απέχοντας δηλαδή πλήρως από την τροφή) από 3 έως και 50 ημέρες (εννοείται στις πολυήμερες νηστείες -άνω των 15 ημερών- με παρακολούθηση από ειδικό γιατρό) θεραπεύτηκαν πλήρως από την πάθηση τους.


Ενδεικτικά αναφέρει θεραπεία με νηστεία και θεραπεία ή ιδιαίτερα ευνοϊκό έλεγχο των ακόλουθων συστημάτων του οργανισμού με νηστειοθεραπεία και φρουτοδίαιτες:


-γαστρεντερικό σύστημα, αίμα, αγγεία, πεπτικό σύστημα, απεκκριτικά όργανα, νεφρά, πνεύμονες, δέρμα, ήπαρ, φλεγμονώδεις καταστάσεις, παχυσαρκία, νευρικό σύστημα, καρδιά, εγκέφαλος, πάγκρεας, σπλήνας, μυς, αρθρώσεις, νευρίτιδες, νευραλγίες, νευρώσεις, νευρασθένειες, αναπνευστικό σύστημα (λαρυγγίτις, βρογχίτις, καταρροές, πνευμονίες κ.α.), επιληψία, δερματικά νοσήματα, όγκοι, φυματίωση, άσθμα, αλλεργικός πυρετός, διαταραχές ενδροκινών αδένων, διαταραχές μεταβολισμού, νοσήματα ωοθηκών, όρχεων, προστάτη...


Μάλιστα 2 περιπτώσεις αξίζουν ιδιαίτερη αναφορά:
η θεραπεία της σχιζοφρένειας από τον καθηγητή Γιουρι Σεργκέεβιτς Νικολάγιεφ και η θεραπεία ενός ασθενούς που προσκομήστηκε με φορείο καθώς δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια του, νήστεψε 70 ημέρες και την τελευταία ημέρα περπάτησε 2 χιλιόμετρα και μετά τη νηστεία επανήλθε στην εργασία του Υγιής με ζωτικότητα, ψυχική και πνευματική υγεία πρωτόγνωρη!




Τι είναι όμως η νηστειοθεραπεία?


Νηστειοθεραπεία είναι η φυσική εκείνη θεραπευτική μέθοδος κατά την οποία στερούμε το άτομο από τη λήψη κάθε τροφής.


Είδη νηστειοθεραπείας:
Νηστεία βραχείας διάρκειας 3-5 ημερών
Μέσης διάρκειας, 5-15 ημερών
Μακράς διάρκειας 15-30 ημερών


Ανάλογα με το αν λαμβάνεται νερό ή όχι διακρίνουμε
τη συνήθη νηστεία, βραχείας, μέσης ή μακράς διάρκειας με λήψη νερού και
την ξηρά νηστεία (διάρκειας 3-5 ημερών μόνο!) δίχως λήψη νερού.


Επίσης απόλυτη νηστεία χαρακτηρίζουμε την διακοπή λήψης κάθε τροφής για ορισμένο χρονικό διάστημα που διαρκεί ανάλογα με το σκοπό, δηλ, εάν πρόκειται για προληπτική αγωγή ή για αντιμετώπιση κάποιας αρρώστιας.

Η όλη αγωγή διακρίνεται σε τρία στάδια:


1. Ποετοιμασία 3-7 ημερών, όπου αρχίζει η σταδιακή ελάττωση τροφής και η αποφυγή διατροφικών συνηθειών: διακοπή καφέ, καπνίσματωνς, οινοπνευματοδών, αναψυκτικών. Ελάττωση άλατος και ζάχαρης. Αποφυγή κρέατος, αυγών, ψαριών, πουλερικών κτλ. Τις τελευταίες μέρες του σταδίου αυτού τρεφόμαστε μόνο με χόρτα, σαλάτες, και φρούτα ή χυμό φρούτων.

Μια συνήθης νηστεία (regular Fast) 2-3 ημερών μπορεί να γίνει δίχως ιδιαίτερη προετοιμασία. Διακόπτουμε απλά την τροφή και πίνουμε μόνον νερό.


2. Κυρίως αγωγή νηστείας: Διακόπτουμε τη λήψη κάθε τροφής. Χορηγούμε μόνο νερό για όσες ημέρες συμβουλεύει γιατρός (ή σε ολιγοήμερη προληπτική νηστεία- όσο κρίνουμε)


3. Προσεκτική επάνοδος στην κανονική διατροφή ξεκινώντας αντίστροφα, δηλ με χυμό μόνον φρούτων και χορταρικών και μέρα με τη μέρα επανεντάσουμε άλλες ελαφρές τροφές.


Η νηστειοθεραπεία εφαρμόζεται τόσο σαν προληπτική ιατρική, όσο και σε περιπτώσεις χρόνιων ή οξέων προβλημάτων.


Ειδικά όσων αφορά την πρόληψη. το άτομο με τακτικές νηστειοθεραπείες και φρουτοδίεταις προκαλεί μια βαθιά κάθαρση και αποτοξίνωση του οργανισμού και αφερεί κατ΄αυτό τον τρόπο το υπόστρωμα όπου θα μπορούσε να εκδηλωθεί μια πιθανή νόσος.


Κατά τις περιόδους νηστείας ενδείκνυται και η χρήση διαφόρων συμπληρωματικών μεθόδων και αγωγών όπως (κατά ΚΑΡΑΒΗ):
-βαθιές αναπνευστικές ασκήσεις
-ενεργητικές και παθητικές εντριβές
-υγρές περιελήξεις σώματος-λουτρά
-περίπατος
-καθαρός αέρας
-ανάπαυση
-σε ορισμένες περιπτώσεις υποκλισμοί
-διαλογισμός
-μουσική, χρώμα, χορό κτλ.

Θα πρέπει στο σημείο αυτό να τονιστεί πως η θεραπευτική αγωγή της νηστείας έχει
τεράστια διαφορά από τη λιμοκτονία.

Όπως αναφέρει ο γιατρός Καραβης "η διάκρεια της Θεραπευτικής αγωγής της νηστείας είναι καθοριστικός παράγων, όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της, στην αντιμετώπιση παθολογικών καταστάσεων και είναι συνάρτηση της υπάρχουσας βλάβης των κυττάρων, της συσσώρευσης τοξικών ουσιών, της διαταραχής των ενδοκυττάριων και εξωκυττάριων επεξεργασιών και των αποθεμάτων του οργανισμού. Η διάκρεια καθορίζεται από:
1) την υποχώρηση των συμπτωμάτων της ασθένειας


2) την αναζωογώνηση του οργανισμού του ασθενούς, ενώ βρίσεται ακόμη σε νηστεία
3) την επάρκεια (εξάντληση) των αποθεμάτων του οργανισμού"


Όπως εξηγεί παρακάτω, ο οργανισμός του νηστεύοντα, για να ανταπεξέλθει στις ζωτικές ανάγκες του οργανισμού καταναλώνει τα φυσικά του αποθέματα. Κύριοι προμηθευτές ενέργειας είναι τα λίπη και οι υδατάνθρακες (γλυκογόνο). Όταν αυτά τα αποθέματα τελειώσουν, τότε ο οργανισμός περνά στην καύση λευκωμάτων, τρέφεται κυριολεκτικά από τις σάρκες του...- μια εβδομάδα μετά την έναρξη καύσης λευκωμάτων σταματά κάθε θεραπευτική επίδραση της Νηστείας και αρχίζει το στάδιο της λιμοκτονίας. Ουσιαστικά παρά το γεγονός πως ένα άτομο μπορεί να νηστεύει επί εβδομάδες χρησιμοποιώντας τα αποθέματα λίπους και υδατανθράκων του οργανισμού, θα πρέπει να σταματήσει μόλις αρχίσει η καύση λευκωμάτων (γι΄αυτό και χρειάζεται παρακολούθηση από ειδικούς η πολυήμερη, μακράς διάρκειας νηστεία... ή η εφαρμογή της εντός ειδικευμένων κλινικών νηστειοθεραπείας).


Παράλληλα κατά την περίοδο εφαρμογής της νηστείας, είναι ουσιαστικά η αυτόλυση,που παρέχει τις εξαιρετικά ευεργετικές ιδιότητες της στον οργανισμό. Η στέρηση τροφής θέτει σε λειτουργία την αυτόλυση αποταμιευμένων ουσιών και στη συνέχεια ουσιών ελάχιστης ή μικρής σημασίας στην οικονομία του οργανισμού.
"Τοξίνες, κύστεις, αποστήματα, όγκοι, υφίστανται πρώτοι την καταλυτική επίδραση της νηστείας και εξαφανίζονται ή συρρικνώνονται."


Πειράματα και έρευνες (σε ανθρώπους και ζώα) έδειξαν πως η περιοδική στέρηση τροφής χαρίζει τη δυνατότητα να ζουν περισσότερο του συνήθους (μακροζωία!) και αυτό όπως εξηγεί ο ίδιος γιατρός, επειδή "με τη νηστεία βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος και η αναπνοή. Οι βρόγχοι απαλλάσσονται από φλέγματα, τα οποία ρευστοποιούνται και αποβάλλονται. Το ίδιο και τα φλέγματα-απεκκρίματα της μύτης, των ιγμορείων, των μετωπιαίων κόλπων και των σιελογόνων αδένων.Ουσιαστικά όλη η νοσογόνος ύλη αποβάλλεται με αποτέλεσμα να γίνεται οξύτερη η όσφρηση, η ακοή, και η όραση. Επίσης τραύματα, έλκη, άτονα έλκη, κατάγματα επουλώνονται ταχέως." ...
"Ολόκληρος ο πεπτικός σωλήνας απαλλάσσεται από κατακρατηθέντα κόπρανα και παθογόνους μικροοργανισμούς και καθαρίζεται τέλεια." ..."Οι ιστοί ανανεώνονται, βελτιώνεται η διαδικασία της πέψης, βελτιώνεται η λειτουργία της καρδιάς, του κεντρικού νευρικού συστήματος, του ήπατος, της σπλήνας, του παγκρέατος, του αιμοποιητικού συστήματος κατά εκπληκτικό τρόπο και αποκαθίσταται η φυσιολογική έκκριση των αδένων. "


"Ενώ ο οργανισμός δεν αποκτά νέο ενεργειακό υλικό, γίνεται πιο δυνατός με το να απαλλαγεί από το παθητικό, νοσογόνο υλικό που προκαλεί εμπλοκές (!) στην ομαλή λειτουργία του."


Εκτός από την αυτόλυση, κατά τη νηστεία λαμβάνει χώρα και μερική ΑΝΑΠΛΑΣΗ των φθαρθέντων ιστών πουοφείλεται αφ' ενός στην καλύτερη αιμάτωση των οργάνων που έχουν απαλλαγεί από νοσογόνο υλικό και εμπόδια στην κυκλοφορία του αίματος (κυκλοφοριακή συμφώρηση) και αφ΄ετέρου από την εσωτερική ιαματική δύναμη του οργανισμού για επανόρθωση βλαβών.


Κλείνοντας εδώ αυτή τη σύντομη αναφορά στα θεραπευτικά αποτελέσματα της νηστείας αναφέρω μερικές τοποθετήσεις από το οπισθόφυλλο του εν λόγω βιβλίου, και εύχομαι πράγματι σύντομα να δοκιμάσετε οι ίδιοι τα ευεργετικά αποτελέσματα τηςτόσο φυσικής και οικονομικής μεθόδου για την αναζωογόνηση σας...



"Η ΝΗΣΤΕΙΑ, ατά το Γερμανό καθηγητή Μπραουχλε, οδηγεί σε τέλεια κάθαρση του σώματος και μάλιστα τόσο γρήγορη και σίγουρη που κανένα άλλο μέσο δεν είναι δυνατό να κατορθώσει. Πολλά σπουδαία όργανα, όπως η καρδιά, τα νεφρά, το συκώτι, το νευρικό σύστημα, γίνονται γερά και ικανά,σαν να μην είχαν αρρωστήσει ποτέ." (!)

"Η Φύση, κατά τον Ρητλιν, "ενεργεί με πολύ μεγαλύτερη λεπτότητα από τον καλλίτερο χειρούργο. Προσέχει τους υγιείς ιστούς και απομακρύνει τους ασθενικούς."

"Αξίζει να τονιστεί η μεγάλη ικανότης του οργανισμού προς ανάπλαση των φθαρμένων κυττάρων διά νέων, σε μικρό χρονικό διάστημα επιτυγχάνεται σηλαδή μερική νεραοποίηση του οργανισμού και όλοι όσοι ακολούθησαν τη Νηστεία, δηλώνουν ότι αισθάνονται πολύ καλλίτερα από πριν"(Διαιτιτική, Δημ. Κουτσουμπάς)


"Προλαμβάνει και θεραπεύει τις αρρώστειες, αυξάνει την αντοχή του οργανισμού και δημιουργεί δυνατό χαρακτήρα, παρατείνει τη ζωή και διατηρεί την ενεργητικότητα ως τα βαθειά γεράματα, καταπραϋνει τα πάθη και τονώνει την ψυχή" (Γ. Καράβης)


ΥΓ: Θα ήθελα να σημειώσω πως με τη νηστεία και την καύση του λίπους, όπου κατακρατούνται και οι τοξίνες, αλλά και βαρέα μέταλλα από περιβαλλοντικές μολύνσεις και την απομάκρυνση αυτών από το σώμα. έχουμε στη διάθεση μας το καταλληλότερο μέσο πρόληψης και αποκατάστασης της υγείας μας ΚΑΙ σε σχέση με τις επιπτώσεις των χημικών αεροψεκασμών... (chemtrails).

http://therapeftis.blogspot.gr/


http://www.ορθοδοξια.gr/
ΕΤΙΚΈΤΕΣ:

Ανάποδη νηστήσιμη μηλόπιτα χωρίς βούτυρο, αυγά και ζάχαρη




Μια μηλόπιτα αρέσει σε μικρούς και μεγάλους σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν μάλιστα δεκάδες διαφορετικές εκδοχές, σκεπαστή, ανοιχτή, με φύλλο, με σταφίδες, με καραμέλα, τριφτή, με κανέλα και άλλες πολλές.

Για σήμερα που διανύουμε τη σαρακοστή θα φτιάξουμε μαζί μια πολύ πρωτότυπη μηλόπιτα χωρίς βούτυρο, αβγά και ζάχαρη. Ναι καλά διαβάσατε, χωρίς ζάχαρη! Όλη η γλύκα που χρειαζόμαστε θα έρθει από το μέλι και τις σταφίδες που θα χρησιμοποιήσουμε.

Πρόκειται για ένα πολύ νόστιμο γλυκό και πάρα πολύ υγιεινό, ιδανικό για σνακ ή ακόμα και για το πρωινό. Φτιάχνεται εύκολα και με λίγα υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας. Αξίζει πραγματικά να δοκιμάσετε αυτή τη συνταγή και αν θα τη θέλατε πιο γλυκιά προσθέστε 50γρ ζάχαρη στα μήλα και 50γρ ζάχαρη στη ζύμη.

Υλικά

4 μήλα

100γρ μέλι350γρ σταφίδες150ml σπορέλαιο300γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις100ml χυμός πορτοκάλι3κγ Baking Powder2κγ κανέλα1 βανίλια

Τρόπος παρασκευής


Μουλιάζουμε τις σταφίδες σε 250ml ζεστό νερό για μισή ώρα και μετά τις χτυπάμε στο Multi-mayo της Kenwood μέχρι να λιώσουν τελείως.


Περνάμε το μείγμα από λεπτό σουρωτήρι και πετάμε το φλοιό και τυχόν κοτσάνια.


Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160 βαθμούς. Διπλώνουμε αρκετές φορές ένα φύλλο λαδόκολλας, μετράμε την ακτίνα μιας φόρμας κεικ με αποσπώμενο πάτο και κόβουμε τη λαδόκολλα με ψαλίδι. Έτσι έχουμε ένα στρογγυλό φύλο και το στρώνουμε στη φόρμα για να μη κολλήσουν τα μήλα στο ψήσιμο.

Καθαρίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε σε κυδωνάτες φέτες και τα μαγειρεύουμε σε τηγάνι για 8 -10 λεπτά μαζί με το μέλι και τη μισή κανέλα. Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπάμε με το K-mix της Kenwood το πολτό σταφίδας με το λάδι και το χυμό πορτοκαλιού μέχρι να ενωθούν καλά τα υλικά μας.

Προσθέτουμε το αλεύρι, τη κανέλα, το Baking Powder, τη βανίλια και χτυπάμε σε χαμηλή ταχύτητα για λίγο μέχρι να δέσει μια σφιχτή ζύμη.

Στρώνουμε στη φόρμα τα μαγειρεμένα μήλα σε ομόκεντρους κύκλους, προσθέτουμε τη ζύμη και ψήνουμε για 35-40 λεπτά.

Αφήνουμε να κρυώσει εντελώς και αναποδογυρίζουμε σε ένα δίσκο σερβιρίσματος.

Καλή επιτυχία
Πηγή

Κορμός σοκολάτας με χαλβά,φουντούκια & σταφίδες,νηστίσιμος!Μια πανεύκολη συνταυγή για ένα γευστικότατο έδεσμα




03 Δεκ 2016 19:55





Μια πανεύκολη, για αρχάριους, και πολύ γρήγορη συνταγή για ένα γευστικότατο νηστίσιμο έδεσμα. Κορμός σοκολάτας με χαλβά, φουντούκια και σταφίδες.


Υλικά συνταγής
350 γρ. κουβερτούρα, σε κομματάκια
1 κ.σ. μέλι
120 γρ. ταχίνι
2 κ.σ. κακάο
400 γρ. χαλβά βανίλια, σε κομματάκια [κρατάτε λίγο στην άκρη]
150 γρ. σταφίδα ξανθή ή μαύρη [κρατάτε λίγη στην άκρη]
150 γρ. φουντούκια καβουρδισμένα και χοντροκοπανισμένα [κρατάτε λίγα στην άκρη]

Εκτέλεση συνταγής


Λιώνετε σε μπολ τη σοκολάτα σε μπεν μαρί. Σε μεγάλο μπολ και ανακατεύετε τη λιωμένη σοκολάτα, με το ταχίνι, το μέλι και το κακάο. Όταν κρυώσει το μείγμα, προσθέτετε τα φουντούκια, τις σταφίδες και τα κομματάκια του χαλβά και ανακατεύετε.
Τοποθετείτε χαρτί ψησίματος ή μεμβράνη μια μακρόστενη φόρμα του κέικ και αδειάζετε μέσα το μείγμα. Το σκεπάζετε με το περίσσευμα του χαρτιού ψησίματος ή της μεμβράνης και το αφήνετε στο ψυγείο για μερικές ώρες να σταθεροποιηθεί καλά.ΑΝ βιάζεστε, το βάζετε για 1 ώρα στην κατάψυξη.
Το ξεφορμάρετε σε μακρόστενη πιατέλα και διακοσμείτε με ένα μίγμα από φουντούκια, σταφίδα και τριμμένο χαλβά που κρατήσατε στην άκρη.
olivemagazine.gr

https://www.healingeffect.gr/2016/03/blog-post_95.html

http://www.ορθοδοξια.gr

Εντυπωσιακή απήχηση το αφιέρωμα στην επτανησιακή γαστρονομία




Στις 12/3/2017 το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Μίκης Θεοδωράκης του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης κατακλύστηκε από πλήθος κόσμου στην εκδήλωση της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ και του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, «Αφιέρωμα στην Επτανησιακή Γαστρονομία – η επτανησιακή κουζίνα, οι παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα», σε μια γαστρονομική και πολιτιστική περιήγηση που τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Αττικής, του ΕΟΤ, των ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, των επιμελητηρίων: Κέρκυρας, Λευκάδας, Ζακύνθου και Πειραιώς που ξεπέρασε τις προσδοκίες των διοργανωτών σε σχέση με την προσέλευση του κόσμου.


Από νωρίς οι επισκέπτες κατέφθαναν στον εκθεσιακό χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου, όπου είχαν στηθεί επτά περίπτερα, ένα για κάθε νησί του Ιονίου (Κέρκυρα, Παξοί, Λευκάδα, Κεφαλονιά, Ιθάκη, Ζάκυνθος, Κύθηρα) που φιλοξενούσαν γεύσεις από παραδοσιακά εδέσματα και ποτά, προκαλώντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους δοκιμαστές των ποικίλων και πλούσιων εκθεμάτων της επτανησιακής γης, όπως κρασί, μέλι, μπύρα, σαλάμι αέρος, νούμπουλο, κρασοκούλουρα & λαδοκούλουρα, λικέρ, παστέλια και μαντολάτα, μάντολες και συκομαϊδες, λαδοτύρι και σταφίδες, αλάτι και λάδι, τρούφα και ροβανί, παξιμάδια και πληθώρα άλλων παραδοσιακών προϊόντων, συσκευασμένων και χειροποίητων γλυκών.


Η εκδήλωση ξεκίνησε με την Γεν.Γραμματέα της Ε.Ε.Ε. κα Μαρία Γραμματικού να ανοίγει το αφιέρωμα καλώντας την Πρόεδρο της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ κα Ελένη Κονοφάου για ένα χαιρετισμό. Η Πρόεδρος στο λόγο της, αναφέρθηκε στους σκοπούς της Ε.Ε.Ε. και τις πολυποίκιλες και πολυάριθμες δράσεις του Δ.Σ., με τελευταία αυτών το αφιέρωμα στην επτανησιακή διατροφή. Σύμφωνα με την Πρόεδρο, στόχος του Δ.Σ. είναι το συγκεκριμένο αφιέρωμα να επισκεφθεί Δήμους της Αθήνας και του Πειραιά αρχή γενομένης από το Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης, ώστε ύστερα από την προσπάθεια αυτή, να ενταχθεί στο τραπέζι της καθημερινής διατροφής και σε περιοχές εκτός των γεωγραφικών πλαισίων του Ιονίου, η επιλογή της επτανησιακής γευσιγνωσίας με προϊόντα από την πλούσια επτανησιακή παραγωγή.


Όπως τόνισε στην ομιλία της, απώτερος σκοπός είναι η ανάδειξη του γαστρονομικού τουρισμού των Επτανήσων ως μοχλού πολιτιστικής και οικονομικής ανάπτυξης, μέσα από την προβολή και διάδοση της πλούσιας γαστρονομικής γκάμας αλλά και της ποικιλίας τοπικών προϊόντων των Επτανήσων. Προϋπόθεση στην προσπάθεια αυτή, είναι η συνεργασία με οργανισμούς και φορείς καθώς επίσης και η αρωγή των θεσμικών παραγόντων των Επτανήσων, για συμμετοχή σε εκθέσεις γαστρονομικού ενδιαφέροντος σε Ελλάδα και εξωτερικό όπως επίσης και σε διοργανώσεις αντίστοιχων εκθέσεων σε κεντρικά σημεία της χώρας. Κινήσεις που θα συμβάλουν στην τουριστική και πολιτισμική ανάπτυξη στα Επτάνησα, διότι η επτανησιακή γαστρονομία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής διατροφικής αλυσίδας.


Η σκυτάλη δόθηκε στον Κεφαλονίτη Δήμαρχο Ελληνικού – Αργυρούπολης κο Γιάννη Κωνσταντάτο, ο οποίος εξήρε το έργο που επιτελεί η Ε.Ε.Ε. εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρωτοποριακή εκδήλωση «Αφιέρωμα στην επτανησιακή γαστρονομία» που ξεκινά το ταξίδι της από το Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης και γεμίζει το θέατρο Μίκης Θεοδωράκης του Πολιτιστικού Κέντρου με άρωμα από Εφτάνησα, ενώ αναδεικνύει τα Εφτάνησα όπως τους αξίζει, μέσα από έναν πολιτισμό που ξεκινάει από τα ομηρικά έπη και φτάνει μέχρι τις μέρες μας, ζωντανός και αναλλοίωτος. Ο Δήμαρχος, αναφέρθηκε στον μεγάλο μαέστρο Διονύση Αποστολάτο και το παράπονό του για την αποχή της Επτανήσου από την τελετή λήξης της Ολυμπιάδας του 2004 στην Αθήνα. Της Εφτανήσου του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού, του Κάλβου και του Βαλαωρίτη, του Μάντζαρου και του Σικελιανού. Κλείνοντας, πρότεινε στους θεσμικούς εκπροσώπους των νησιών που παρευρίσκονταν, να συμφωνήσουν στην αλλαγή του ρεφρέν από το τραγούδι «Σ΄ ένα παπόρο μέσα» όπου ακούγονται οι στίχοι… Ζάκυνθος και Κεφαλονιά, Κέρκυρα και Λευκάδα ,αυτά τα τέσσερα νησιά στολίζουν την Ελλάδα, σε Ζάκυνθος και Κεφαλονιά, Κέρκυρα και Λευκάδα, Παξοί, Ιθάκη, Κύθηρα, στολίζουν την Ελλάδα.


Στη συνέχεια ο Ζακυνθινός Δ/ντής Επτανησιακής Γαστρονομίας της Ε.Ε.Ε. κος Κων/νος Μουζάκης επικεντρώθηκε στην ομιλία του με θέμα τη γεύση, ως ένα πολύτιμο στοιχείο του πολιτισμού των Επτανήσων αλλά και στη σύνθεση των τοπικών προϊόντων που διακρίνονται για την αυθεντικότητά τους. Αναφέρθηκε στην παραδοσιακή Επτανησιακή κουζίνα και τον απαράμιλλο συνδυασμό συστατικών πρώτης ποιότητας και ποικιλίας, στοιχείο του κλασσικού ελληνικού φαγητού, που μπορεί να είναι απλό αλλά και πολύπλοκο συνάμα, πολύχρωμο και με έντοντες γεύσεις ανάλογα με την επιθυμία του καθενός. Καταλήγοντας, τόνισε ότι παρόλα αυτά, κρίνεται αναγκαίο να εντατικοποιηθούν οι ενέργειες, ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα με σκοπό τη βελτίωση της γαστρονομικής εικόνας στη χώρα μας , που θα έχει ως αποτέλεσμα να καθιερωθεί η Ελλάδα ως ένας δημοφιλής γαστρονομικός προορισμός.


Την παρουσίαση στη συνέχεια του προγράμματος ανέλαβε η Υπεύθυνη «Caryatis Cultural Creations» & δημοσίων σχέσεων του συλλόγου «Ηγέχορος» κα Γεωργία Παράσχου καλώντας την μαντολινάτα και την χορωδία της Αδελφότητας Πειραιά στη σκηνή, για μια μουσική ξενάγηση στα καντούνια του Ιονίου. Ο μαέστρος κος Αλέξανδρος Ζέρβας διεύθυνε τα μουσικά σύνολα της Αδελφότητας με μαεστρία και κατάφερε να ξεσηκώσει τους παρευρισκόμενους με ακούσματα από τα Επτάνησα: Λαλούν τ αηδόνια, Οι μήνες, Μια βαρκούλα θ΄αρματώσω, Σ΄ένα παπόρο μέσα, Απόψε την κιθάρα μου, Γιαλό – γιαλό, με το κοινό να σιγοντάρει.


Ο λόγος δόθηκε στους ομιλητές της βραδιάς με πρώτη την συγγραφέα – λαογράφο και ερευνήτρια κα Έφη Γρηγοριάδου η οποία αναφέρθηκε στην επτανησιακή διατροφή από τους αρχαιοτάτους χρόνους έως τις μέρες μας, κατόπιν στον Πρόεδρο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Κέρκυρας κο Αναστάσιο Μπαλανίκα ο οποίος ενημέρωσε το κοινό για την προσπάθεια που καταβάλλεται στην Κέρκυρα, ώστε να υιοθετήσουν στον τρόπο λειτουργίας τους όλα τα ξενοδοχειακά καταλύματα, το επτανησιακό πρωϊνό, το γεύμα και το βραδινό ως μέρος της καθημερινής επιλογής των επισκεπτών στο νησί, ενώ πρόσθεσε ως τρόπο εύρεσης των προϊόντων το διαδίκτυο και τα e-shop που έχουν δημιουργηθεί. Τέλος η Λευκαδίτισσα επιχειρηματίας προώθησης παραδοσιακών προϊόντων κα Όλγα Μανολίτση, εστίασε στα τοπικά προϊόντα και τις συνταγές της Λευκάδας με μια εκτενέστερη παρουσίαση. Ταυτόχρονα οι ομιλητές δέχονταν ερωτήσεις γαστρονομικού ενδιαφέροντος από την συντονίστρια του πάνελ κα Γεωργία Παράσχου σχετικά με όσα προαναφέρθηκαν, προκειμένου να αντληθούν περισσότερες πληροφορίες και να ενημερωθεί το κοινό. Στην διαδραστική διαδικασία που ακολούθησε, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να καταθέσουν τις προτάσεις και τις ερωτήσεις τους για την ανάδειξη του επτανησιακού τουρισμού και τον τρόπο προβολής του. Η συζήτηση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κόσμου μέχρις ότου να αναλάβουν τα χορευτικά σύνολα του Ελληνικού Συλλόγου διάσωσης και διάδοσης της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς ΗΓΕΧΟΡΟΣ, που ενθουσίασαν με την εντυπωσιακή εμφάνιση παραδοσιακών φορεσιών από όλα τα νησιά του Ιονίου και τις χορευτικές τους ικανότητες, συνεχίζοντας το σεργιάνι στο φουαγιέ του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Μίκης Θεοδωράκης με τον κόσμο να ακολουθεί μέχρι αργά τα χορευτικά τους βήματα.


Αναμνηστικές πλακέτες απονεμήθηκαν στο Δήμαρχο Ελληνικού – Αργρυρούπολης κο Γιάννη Κωνσταντάτο, στην Πρόεδρο της Αδελφότητας Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Πειραιά κα Μαριολένη Νεοφύτου, στην συγγραφέα – λαογράφο και ερευνήτρια Έφη Γρηγοριάδου, στον Πρόεδρο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Κέρκυρας κο Αναστάσιο Μπαλανίκα, στην επιχειρηματία προώθησης παραδοσιακών προϊόντων κα Όλγα Μανολίτση, στον Κεφαλονίτη Πρόεδρο και Χοροδιδάσκαλο του Συλλόγου ΗΓΕΧΟΡΟΣ κύριο Κωνσταντίνο Τουλάτο και στην κα Γεωργία Παράσχου για την συνεργασία την προσφορά τους στα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας μας, αλλά και την συμμετοχή τους στην εκδήλωση.






Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: ο πατέρας Χρυστόδουλος εκπρόσωπος της Μητρόπολης Λευκάδας και Ιθάκης, ο βουλευτής της Ν.Δ. Αθανάσιος Καββαδάς, ο Δήμαρχος Λευκάδας κος Κων/νος Δρακονταειδής, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λευκάδας κος Σωτήρης Σκιαδαρέσης, η Αντιδήμαρχος Υγείας κα Ειρήνη Στελλάκη, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας κος Βασίλης Κρητικός και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, η Πρόεδρος της Αδελφότητας Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Πειραιά κα Μαριολένη Νεοφύτου, ο Πρόεδρος του συλλόγου Ευγηρωτών Λευκάδας κος Τρύφωνας Ζαχαρόπουλος, Ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εξανθειτών Λευκάδας κος Σωτήρης Ράπτης και μέλη του συλλόγου, εκπρόσωποι του συλλόγου Εγκλουβής Λευκάδας, το μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ζακυνθίων Αθήνας κα Θεοδώρα Μαρίνου, το μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ιθακησίων Αθήνας κα Διαμάντω Παϊζη, ο ιδρυτής του συλλόγου Κεφαλλονιτών και Ιθακησίων Αργυρούπολης κος Νίκος Μεγαδούκας, ο διακεκριμένος executive σεφ Χρήστος Βούλισμας, εκπρόσωποι του Λαογραφικού Πολιτιστικού Συλλόγου ΛΑΟΠΟΛΙΣ, μέλη και φίλοι της Ε.Ε.Ε. δημότες του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης και επισκέπτες από διάφορες περιοχές του λεκανοπεδίου.




Η Ε.Ε.Ε. ευχαριστεί ιδιαίτερα τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης για τη συνεργασία στην διοργάνωση της εκδήλωσης, την Αδελφότητα Κεφαλλήνων και Ιθακησίων Πειραιά για τη συμμετοχή των μουσικών συνόλων στο αφιέρωμα, τα χορευτικά σύνολα του Ελληνικού Συλλόγου διάσωσης και διάδοσης της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς ΗΓΕΧΟΡΟΣ για την εμφάνιση των χορευτικών συλλόγων στην εκδήλωση, το Σύλλογο Ευγηρωτών Λευκάδας για την σημαντική βοήθεια στην ολοκλήρωση της προσπάθειας και τέλος την κα Γεωργία Παράσχου για την επιμέλεια της οργάνωσης.






Θερμές ευχαριστίες για την υποστήριξη της διοργάνωσης στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδελφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας CEUCO, στο Ινστιτούτο Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας, στο σύλλογο Κεφαλλονιτών Αργυρούπολης, στην μικροζυθοποιϊα CORFU BEER, στη Λέσχη Αρχιμαγείρων Κέρκυρας, στο σύλλογο ξενοδόχων Λαγανά Ζακύνθου, στο Σύλλογο Γευσιγνωσίας & Γαστρονομίας Πρέβεζας «Μίθαικος» και τέλος στους χορηγούς επικοινωνίας: τηλεοπτικό κανάλι IONIAN CHANNEL, τοπικές και διαδικτυακές εφημερίδες ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Κέρκυρας, η ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΗΧΩ ΤΩΝ ΠΑΞΩΝ, inLefkas, inkefalonia, ithacanews, Ερμής, Τσιρίγο fm, Vimaonline.gr, το συναπάντημα, now24, myeptanisa, για την τηλεοπτική, ραδιοφωνική και προωθητική υποστήριξη της εκδήλωσης. Τους παραγωγούς και προμηθευτές από το Ιόνιο που στήριξαν με προϊόντα την εκδήλωση:

Κέρκυρα: Kερκυραϊκή Ποτοποιϊα Λάζαρης, Κερκυραϊκή Εταιρεία Κρεάτων Comeco, The Governor – ΔΑΦΝΗΣ κερκυραϊκό ελαιόλαδο , ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ κατάστημα τοπικών προϊόντων κουμ κουάτ, Μικροζυθοποιϊα Corfu Beer.

Παξοί: Αρτοποιϊα – Είδη Ζαχαροπλαστικής ΡΟΜΠΟΛΑΣ

Λευκάδα: Αλλαντοποιία Ντελιμάρης, Εργαστήριο παρασκευής Μαντολάτου Παστελιού Φέξης, Οινοποιείο Λευκαδίτικη Γη Ρομποτής, Εργαστήριο παρασκευής αρτοσκευασμάτων Καλός, Πρατήριο άρτου Πίτες της Μαμάς, Τυποποίηση και παραγωγή μελιού Θεοχάρη Ακριβή, Εμπόριο ποτών Καββαδάς, Ποτοποιεία παραγωγή τοπικών προϊόντων Φραγκούλης, Μελισσοτοποία Μαραντοχωρίου Κεραμιδά Σπυριδούλα.

Κεφαλονιά: Συνεταιρισμός Παραγωγών Ρομπόλας Κεφαλληνίας, Παραδοσιακά γλυκά – Ζαχαροπλαστείο Κεφαλλονιάς- Βοσκοπούλα, Μικροζυθοποιϊα Κεφαλονιάς & Ιθάκης Kefalonian beer,

Ιθάκη: Ο φούρνος της Ιθάκης Θ.ΣΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ, Φούρνος «Σπαθής» Χάρης Δενδρινός, Ζαχαροπλαστείο ΧΑΝΟΥ, Καφέ – εστιατόριο «Τοξότης», Μπάμπης Καραβίας, Τοπικά ποτά – λικέρ – γλυκά κουταλιού (οικογενειακή επιχειρήση Ιθάκης), Ιωάννης Κασσιανός – Παραγωγός Λαδιού & Κρασιού, Μαρία Ραυτοπούλου- γαστρονόμος (λικέρ, μαρμελάδες, γλυκά του κουταλιού), σπιτικά γλυκά Ουρανία Μαυρομάτη, Μιμίκα Βλήσμα – Τόμμυ Δενδρινού – χειροποίητα γλυκά.

Ζάκυνθος: Ενιαίος Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζακύνθου, Τυροκομικά Προϊόντα Ζακύνθου – Μπάστας.

Κύθηρα: Παραδοσιακά προϊόντα Κυθήρων – Sempreviva.






Το πολιτιστικό περιοδικό myEptanisa της ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, θα φιλοξενήσει τους επιχειρηματίες που συνέβαλαν στην επιτυχία του αφιερώματος με συνεντεύξεις και περιήγηση στα τοπικά προϊόντα που παράγουν για περαιτέρω ενημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο.









Γραφείο Τύπου ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

http://www.portoni.gr/2017/03/15