Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

DIY Πρακτικές & Εύκολες Κατασκευές με προστατευτικά θερμότητας από Φελλό



Όχι μόνο για τις κατσαρόλες...

Τα προστατευτικά θερμότητας από φελλό, όπως και τα αντίστοιχης μορφής στρογγυλά σουπλά, εκτός από την κουζίνα μπορούν να αποδειχτούν πρακτικά για πολλές ακόμη χρήσεις στο γραφείο, το υπνοδωμάτιο, την είσοδο ή το παιδικό δωμάτιο αν επιλέξετε να φτιάξετε με αυτά DIY Πρακτικές και Εύκολες Κατασκευές για την οργάνωση-τακτοποίηση αντικειμένων, πίνακες σημειώσεων, κρεμαστές θήκες αποθήκευσης κλπ.


Ο φελλός, γενικά, ανήκει στα πολύ "εύκολα" υλικά για DIY Κατασκευές, ακόμη και για εντελώς ερασιτέχνες, αφού εκτός από το ότι κόβεται εύκολα, το ίδιο απλά βάφεται με ακρυλικά χρώματα ή επενδύεται με ύφασμα, χαρτί ή δέρμα -με την χρήση σιλικόνης, μιας ρευστής κόλλας γενικής χρήσης ή με διακοσμητικά καρφάκια- ενώ η μαλακή υφή του τον κάνει ιδανικό για να καρφιτσώσετε πάνω σε επιφάνειες από φελλό όχι μόνο διακοσμητικές πινέζες με χαρτάκια σημειώσεων, φωτογραφίες κλπ αλλά και αντικείμενα όπως τα μικρά τρυπητά ...σκουλαρίκια σας που πάντα χάνονται :) και γενικά κοσμήματα.















ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

pinterest.com/soulouposeto

ΕΛΛΑΔΑ 14:24 Το επίμαχο έγγραφο της ΕΕ στην Αθήνα για τα κολέγιαΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ










ΕΤΙΚΕΤΕΣ:Εκπαίδευση


Με τη διεξαγωγή ονομαστικής ψηφοφορίας ολοκληρώθηκε σήμερα στη Βουλή η μάχη κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για την ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας με την οποία επιτρέπεται σε πτυχιούχους παιδαγωγικών από ιδιωτικά κολέγια που λειτουργούν στην Ελλάδα ως παραρτήματα ξένων ΑΕΙ, να διεκδικήσουν μία θέση στη δημόσια εκπαίδευση. Το επίμαχο άρθρο υπερψηφίστηκε με 153 ψήφους.

Η «Κ» παρουσιάζει την επιστολή-παράβαση 4061/2019 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το υπουργείο Παιδείας, βάσει του οποίου η υπουργός παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως προχώρησε στο επίμαχο άρθρο 50 του νομοσχεδίου.

Ειδικότερα, το Υπουργείο Εξωτερικών έστειλε επισήμως την επιστολή-παράβαση 4061/2019 της ΕΕ στο υπ. Παιδείας στις 30/7/2019. Το ΥΠΕΞ έστειλε το έγγραφο της ΜΕΑ/ΕΕ το οποίο περιέχει προειδοποιητική επιστολή της Επιτροπής, λόγω κακής εφαρμογής της Οδηγίας 2005/36, σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων. Το έγγραφο 4061/2019 αναφέρει δέκα λόγους, για τους οποίους η Επιτροπή θεωρεί ότι παραβιάζεται η Οδηγία 2005 και ζητά από την Ελλάδα απάντηση έως τις 26/9/2019.

Η απάντηση (από 20/9/2019) του αρμόδιου φορέα ΔΟΑΤΑΠ, την οποία παρουσιάζει η «Κ», επικαλείται την παράγραφο 4 του άρθρου 165 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και λέει ότι «οποιαδήποτε παρέμβαση στο ν. 3328/2005 - ο οποίος σε συνδυασμό με το άρθρο 16 παρ. 5 και 8 του Συντάγματος, αποτελούν την ελληνική νομοθεσία η οποία διέπει την αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας - προς τον σκοπό αντιμετώπισης ζητημάτων τα οποία αφορούν στην από επαγγελματικής άποψης εξέταση αλλοδαπών τίτλων και τα οποία ανέκαθεν ενέπιπταν στις αρμοδιότητες άλλων οργάνων της ελληνικής Πολιτείας, θα συνεπαγόταν ανεπίτρεπτη παραβίαση των παραπάνω διατάξεων του Συντάγματος. Φορείς όπως τα Κολέγια του ν. 3696/2008 συνιστούν στο πλαίσιο της ελληνικής νομοθεσίας φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, δεν θα μπορούσε να αναγνωρισθεί από τον ΔΟΑΤΑΠ, ως χρόνος σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης, χρόνος σπουδών ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σε τέτοιο φορέα διότι τούτο θα συνιστούσε καταστρατήγηση των παραγράφων 5 και 8 του άρθρου 16 του Συντάγματος, οι οποίες διέπουν την αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας στην Ελλάδα».

Επισυνάπτεται η επιστολή της Ε.Ε. και η απάντηση του ΔΟΑΤΑΠ.


https://www.kathimerini.gr/1061557/article/epikairothta/ellada/to-epimaxo-eggrafo-ths-ee-sthn-a8hna-gia-ta-kolegia?fbclid=IwAR2h7QAU8gWdmkUy0oFxqu9ec2hayaDA56cmb3wlOCbJ2i9LNph8zT4euVA

ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ: Σύγχρονη αστική αρχιτεκτονική σε 27τμ


Η αστική αρχιτεκτονική όλο και περισσότερο καλείται να αντιμετωπίσει δύο σύγχρονες πραγματικότητες, αφ΄ενός την μη ύπαρξη γης - χώρου στις μεγαλοπούλεις για νέα ανοικοδόμηση και κυρίως την όλο και πιο έντονη αντικειμενική οικονομική αδυναμία των ανθρώπων παγκοσμίως να επωμιστούν το κόστος αγοράς αλλά και ενοικίασης στέγης, γεγονός που οδηγεί ένα μεγάλο μέρος πληθυσμού σε όλο τον κόσμο σε μια επιλογή που παλαιότερα συνηθιζόταν αποκλειστικά από φοιτητές, αυτή της υποχρεωτικής και μόνιμης συγκατοίκησης ή στην διαμονή σε σπίτια με ιδιαίτερα υποβαθμισμένη αισθητική αλλά και λειτουργικότητα.




Ο Bard Swartz, Αυστραλός ανερχόμενος αρχιτέκτονας στο Σίδνεϋ που ειδικεύεται στον σχεδιασμό διαμερισμάτων λίγων τετραγωνικών, έχει κατ΄επανάληψη βραβευθεί για την δημιουργία υποδειγματικά διαμορφωμένων μικρών σπιτιών, ο σχεδιασμός των οποίων βασίζεται στην επί της ουσίας "κατάργηση" των εσωτερικών τοίχων και την αντικατάστασή τους από ειδικές ευφυείς κατασκευές - διαχωριστικά χώρου - ντουλάπια - πόρτες μέσα στα οποία φιλοξενούνται έπιπλα-συσκευές.















Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η αξιοποίηση του συνολικού χώρου κατά 100% ενώ το σπίτι είναι "απελευθερωμένο" οπτικά από διάφορα έπιπλα-αντικείμενα όταν αυτά δεν χρησιμοποιούνται, με αποτέλεσμα τελικά ο ελεύθερος χώρος του ανά πάσα στιγμή να μπορεί να είναι ακόμη και περισσότερος από τον αντίστοιχο σε σπίτια πολύ μεγαλύτερων διαστάσεων.









Στο συγκεκριμένο διαμέρισμα 27 μόλις τμ, στις διαστάσεις δηλαδή ενός μεγάλου δωματίου, έχουν χωρέσει καθιστικό, κουζίνα κρεβατοκάμαρα και μπάνιο σε ένα διαμέρισμα που μπορεί να εξυπηρετήσει λειτουργικά δύο ανθρώπους, ενώ η όλη διαμόρφωση εκμεταλλεύεται πλήρως και τον φυσικό φωτισμό του χώρου δημιουργώντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό τελικό αποτέλεσμα.


















Πίσω από κάθε χώρισμα - πόρτα ...κρύβεται κάτι αλλά με τρόπο άμεσα και εύκολα προσβάσιμο, είτε πρόκειται για το πλυντήριο, την γωνιά γραφείου κλπ.














Τα σπίτια του Swartz είναι μια χειροπιαστή απόδειξη του πόσο τελικά η Αρχιτεκτονική ενός χώρου είναι αυτή που καθορίζει την άνετη διαβίωση σε αυτόν και όχι η διακόσμησή του, η οποία πολύ συχνά και αυτή δεσμεύεται από τις αρχιτεκτονικές επιλογές που έχουν προηγηθεί, μπορεί να διαφοροποιήσει αποκλειστικά τα χρώματα - στυλ επίπλων ανάλογα με τις επιθυμίες των ενοίκων ενός χώρου και δεν επαρκεί για να δημιουργηθεί ένας πραγματικά λειτουργικός χώρος, άσχετα αν αυτός θα κινείται σε ασπρόμαυρες ή πιο πολύχρωμες αποχρώσεις ή αν ο καναπές και οι πίνακες στους τοίχους θα είναι vintage, κλασσικής ή μοντέρνας γραμμής.



Εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερα δείγματα δουλειάς του συγκεκριμένου αρχιτέκτονα.


ΠΗΓΗ:bradswartz.com






https://www.soulouposeto.gr/2020/01/home-tour-mikro-diamerisma-27tm.html?fbclid=IwAR3YKZPx5falFS79akzIq8BA_ljvpToNdqJA2ojkh0RQp5EC_4FSsSopO-g

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Γιάννης Ρίτσος «κοσμεί» το ασύλληπτο μετρό της Στοκχόλμης διάφορα




Ελλάδα

Οι στίχοι του σπουδαίου Έλληνα ποιητή Γιάννη Ρίτσου «κοσμούν» το μετρό της Στοκχόλμης, τη μεγαλύτερη γκαλερί τέχνης στον κόσμο μήκους 110 χιλιομέτρων.

Το μετρό της Στοκχόλμης μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο, ούτε το πιο πολυσύχναστο, αλλά είναι σίγουρα είναι το πιο όμορφο μετρό στον κόσμο.


Μπείτε στην ομάδα μας για να ενημερώνεστε για Όλες οι προκηρύξεις του ΑΣΕΠ

Κάθε διαδρομή με το Tunnelbana είναι μια ασύλληπτη εμπειρία, αφού πρόκειται για μια ατέλειωτη γκαλερί τέχνης (η μεγαλύτερη στον κόσμο) μήκους 110 χιλιομέτρων.

Μετρό Στοκχόλμης



Εκπληκτικά έργα τέχνης κοσμούν τα υπόγεια τοιχώματα των 90 από τους 100 σταθμούς του μετρό, με έργα-μωσαϊκά, γλυπτά, ψηφιδωτά και εγκαταστάσεις – από τουλάχιστον 150 καλλιτέχνες.



Εκεί, στα τοιχώματα του πιο όμορφου μετρό στον κόσμο υπάρχουν γραμμένοι οι στίχοι του σπουδαίου Έλληνα ποιητή Γιάννη Ρίτσου. (Ευχαριστούμε τον ερασιτέχνη φωτογράφο Λάμπρο Τσιαπάλη για την ευγενική παραχώρηση των φωτογραφιών στο TheTOC).

Η συγκεκριμένη τοιχογραφία βρίσκεται στον σταθμό Tensta και είναι ένα μέρος του ποιήματος του Γιάννη Ρίτσου «Γράμμα στον Ζολιό – Κιουρί».



Διαβάστε εδώ τη σχετική στροφή του ποιήματος:

Ζολιό, πολλοί θα βάζαν την υπογραφή τους κάτου απ’ το γράμμα μου όμως δεν ξέρουν γράμματα θα ‘βαζαν μονάχα ένα σταυρό σαν τους χωρικούς τού Μπονίκρο, μα τούτοι που δεν ξέρουνε να βάζουν την υπογραφή τους ξέρουν να βάζουν όλη την καρδιά τους για τη λευτεριά και την ειρήνη και ‘γω υπογράφω για όσους ξέρουν να βάζουν όλη την καρδιά τους για τη λευτεριά και την ειρήνη.



Οι περισσότεροι σταθμοί του μετρό της Στοκχόλμης δημιουργήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1950.

Σχεδόν κάθε σταθμός έχει τη δική του γκαλερί, ενώ η κατασκευή του άρχισε το 1947. Οι πρώτοι σταθμοί εγκαινιάστηκαν από τον Σουηδό βασιλιά το 1951, ενώ ο τελευταίος άνοιξε το 1994.

Δείτε παρακάτω μερικές ακόμα φωτογραφίες του πιο εντυπωσιακού μετρό στον κόσμο.



infobae



amazonaws



euromapa



cntraveller



breadtrip



123rf

Πηγή

Βασιλόπιτα (κέικ, με άρωμα βανίλιας και πορτοκαλιού)