Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016



Η απάντηση σε όσους αναρωτιούνται πώς θα ξεπεράσουν τους επικίνδυνους σκοπέλους της γραφειοκρατίας, κατά την αγορά εξοχικής αλλά και μόνιμης κατοικίας, είναι το «μετακινούμενο» σπίτι.

Η τροχοβίλα πολύ συχνά συγχέεται με το τροχόσπιτο. Ομως δεν πρόκεται για ένα μεταφορικό μέσο αλλά για μια σταθερή κατοικία. Δεν μετακινείται εύκολα, αλλά από τη στιγμή που εγκαθίσταται σε ένα σημείο, είναι έτοιμη να κατοικηθεί την ίδια κιόλας μέρα. Πρόκειται για μια εναλλακτική και ακόμη πιο ευέλικτη και οικονομική λύση για προκατασκευασμένη κατοικία. Η τροχοβίλα είναι μια σταθερή αλλά ελαφριά κατασκευή που έχει χαμηλό κόστος, ώστε να είναι προσιτή στον καθένα. Διαθέτει όλα τα δωμάτια μιας συμβατικής κατοικίας καθιστικό, κουζίνα, υπνοδωμάτιο και τουαλέτα.



Μεγάλα εργοστάσια στην Ευρώπη, δημιουργούν κατασκευές εξ ολοκλήρου από οικολογικά υλικά, όπως ξύλο με εσωτερική ισχυρότατη θερμοηχομόνωση και κοντραπλακέ με ταπετσαρίες. Οι σύγχρονες κατασκευές διαθέτουν πλήρη υδραυλική και ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Είναι κατασκευασμένες έτσι ώστε να αντιμετωπίζουν δύσκολες καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες. Εξωτερικά καλύπτονται με φύλλα αλουμινίου βαμμένα ηλεκτροστατικά επιτυγχάνοντας πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής σε συνδυασμό με ελάχιστη έως μηδενική συντήρηση.



Οι επιλογές στη διαμόρφωση και κατανομή των χώρων, η ποιότητα κατασκευής και οι έτοιμες αναμονές παροχών και αποχετεύσεων, μετατρέπουν τις τροχοβίλες σε μια εξαιρετική λύση. Η τροχοβίλα μπορεί να κατασκευασθεί σε όποια διάσταση και διαρρύθμιση επιλέξει ο πελάτης. Εκτός από κατοικία, έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για γραφεία, εργοτάξια, εκθέσεις. Ενα από το μεγάλα ατού της συγκεκριμένης προκατασκευής είναι η δυνατότητα εγκατάστασης χωρίς να απαιτείται άδεια δόμησης από την Πολεοδομία.



Αυτός είναι από τους σημαντικότερους λόγους που οι τροχοβίλες αποκτούν όλο και περισσότερους ένθερμους οπαδούς.





Η απάντηση σε όσους αναρωτιούνται πώς θα ξεπεράσουν τους επικίνδυνους σκοπέλους της γραφειοκρατίας, κατά την αγορά εξοχικής αλλά και μόνιμης κατοικίας, είναι το «μετακινούμενο» σπίτι.





Εναλλακτική πηγή ρεύματος σε τροχοβίλες.

Στην περιπτώσεις που ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να τοποθετήσει μια τροχοβίλα σε οικόπεδο εκτός σχεδίου, όσον αφορά το ρεύμα η λύση είναι τα φωτοβολταϊκά σε συνδυασμό με τη γεννήτρια, της οποίας η χρήση θα είναι απαραίτητη μόνο για 2-3 μήνες τον χειμώνα όπου η ηλιοφάνεια είναι περιορισμένη. Κατά τον υπόλοιπο χρόνο όμως η απόδοση των φωτοβολταϊκών είναι αρκετή για την κάλυψη των αναγκών. Σημειώνεται ότι ήδη εταιρείες που πωλούν τροχοβίλες συνεργάζονται με εταιρείες εγκατάστασης φωτοβολταϊκών παραδίδοντας την τροχοβίλα μαζί με τα φωτοβολταϊκά.


Λοιπόν, για ιδιόκτητο οικόπεδο δεν χρειάζεται τίποτα αρκεί να μην δημιουργήσεις μόνιμες εγκαταστάσεις από μπετόν-αρμέ ή τοιχοποιία. ΄Οσο είναι σε ρόδες κανένα πρόβλημα. Επίσης μπορείς να ρίξεις κάτω τσιμέντο εως και 10 πόντους ύψος με απλή αίτηση στην πολεοδομία για ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Κράτα και το Φ.Κ.Ε με Αρ.φύλλου 114-17-2004 καλού κακού για μπούσουλα. Πάντως όσο είναι επάνω σε ρόδες όλα ΟΚ, και για ρεύμα τράβα μια μπαλαντέζα από το γείτονα, γιατί σου χρεώνουν τέλη για όλο το οικόπεδο => κούκος αϊδόνι. Ρώτα ένα μηχανικό για σίγουρα…

Εάν τώρα θες να είσαι νόμιμος και ωραίος (δηλαδή μ..λ..κ..ς) βγάζεις μία οικοδομική άδεια και παίρνεις κανονικά όλες τις παροχές ρεύματος και νερού όπως το λυόμενο γιατί η τροχοβίλα είναι ένα λυόμενο σπίτι. Όταν την αγοράσεις να πάρεις οπωσδήποτε τιμολόγιο έτσι ώστε να είσαι καλυμμένος από ασφαλιστικές εισφορές. Μετά ο μηχανικός θα πάρει τα σχέδια της τροχοβίλας και το τιμολόγιο αγοράς και θα τα υποβάλει στην πολεοδομία και θα βγάλει άδεια λυομένου και θα έχεις ένα νομιμότατο σπίτι. Η άδεια δεν κοστίζει πολύ γιατί οι τροχοβίλες συνήθως είναι μέχρι σαράντα τετραγωνικά. Το ίδιο και το κόστος της άδειας θα είναι ανάλογο. Ο μηχανικός θα πάρει την αμοιβή του.

Η τροχοβίλα τοποθετείται νόμιμα μόνο σε εντός σχεδίου οικόπεδο. Αν την βάλεις σε εκτός σχεδίου θα έχεις αυθαίρετο και θα μπλέξεις άσχημα γιατί σίγουρα κάποιος θα σου κάνει καταγγελία και θα φας πρόστιμα. Το λέω αυτό διότι ο κακομοίρης ο κοσμάκης στην Ελλάδα συνήθως έχει ένα μικρό φτηνό εκτός σχεδίου οικόπεδο και κοιτάει να φτιάξει κάτι με τα λίγα χρήματα που διαθέτει μέσα στην φτώχεια του για να μπορέσει να βελτιώσει λίγο το επίπεδο ζωής του έτσι όπως έχουμε καταντήσει σε αυτή την χώρα. Από την έρευνα την οποία έχω κάνει για τις τροχοβίλες εδώ και πολλά χρόνια έχω να σας πω ότι είναι η μοναδική μόνιμη στεγαστική λύση με ένα λογικό κόστος ανεκτό από τον φτωχό πλέον έλληνα. Οι τροχοβίλες είναι δύο ειδών. Οι φτηνές και οι ακριβές. Μια τροχοβίλα 40 τ.μ κορυφαίας μάρκας κοστίζει πάνω από 50.000€ αλλά είναι μια κορυφαία πολυτελή κατασκευή με τρομερή μόνωση πολύ ανώτερη από τα κάθε είδους λυόμενα ή διαμερίσματα της πλάκας και είναι και επιπλωμένη έτοιμη να κατοικηθεί αμέσως. Είναι ακριβή κατασκευή ανάλογα με το μέγεθός της αλλά διαθέτει κορυφαίας ποιότητας υλικά κατασκευής. Το βάρος αυτών των τροχοβιλών μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 7-8 τόνους, δηλαδή μιλάμε για πολύ δυνατή κατασκευή που δεν καταλαβαίνει τίποτα στον χρόνο και στις καιρικές συνθήκες με μηδενική σχεδόν συντήρηση εξ αιτίας των υλικών που διαθέτει. Αυτές που μου αρέσουν είναι κυρίως γαλλικές. Υπάρχουν ιταλικές, γερμανικές και αγγλικές αλλά οι γαλλικές είναι το κάτι άλλο. Ακόμα πρέπει να σας πω ότι έτσι όπως θα φορολογηθούν οι συμβατικές κατοικίες δεν θα μπορεί πλέον να τις κρατήσει ο κόσμος και η τροχοβίλα θα είναι ίσως η μοναδική διέξοδος για αξιοπρεπή διαβίωση με ανεκτό κόστος από τους φτωχούς πλέον έλληνες.…και καλή τύχη μάγκες.



Δείτε επαρακάτω ενδεικτικές τιμές αγοράς μιας καινούριας:
ΣΕΙΡΑ BASIC ΣΕΙΡΑ PANEL
ΠΛΑΤΟΣ ΜΗΚΟΣ Τ.Μ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΙΜΗ/Τ.Μ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΙΜΗ/Τ.Μ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ
6 10 60 2 ΔΩΜΑΤΙΑ, 1 WC 525 31500 460 27600
6 9 54 2 ΔΩΜΑΤΙΑ, 1 WC 550 29700 480 25900
6 8 48 2 ΔΩΜΑΤΙΑ, 1 WC 580 27800 500 24000
6 7 42 2 ΔΩΜΑΤΙΑ, 1 WC 615 25800 530 22250
6 6 36 1 ΔΩΜΑΤΙO, 1 WC 670 24100 570 20500
5 5 25 1 ΔΩΜΑΤΙO, 1 WC 740 18500 650 16250


ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Πριν σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μπετόν ή ξύλο για την κατασκευή σας, διαβάστε πρώτα μερικές Γρήγορες Αλήθειες. Θυμηθείτε όταν το έδαφος αρχίζει να δονείτε ο γαλβανισμένος χάλυβας, παρέχει ασφαλείς, αξιόπιστες και όλκιμες δομές. Ο χάλυβας έχει τη μεγαλύτερη ιστορική απόδοση στους σεισμούς!
Διάρκεια και μακροπρόθεσμη συνεπή απόδοση υλικού.
Ο γαλβανισμένος χάλυβας απορροφά την ενέργεια. Αντίθετα από το σκυρόδεμα ο χάλυβας κάμπτεται χωρίς να σπάει.
Είναι ελαφρύτερος και με μικρότερη μάζα υλικό με καλύτερη συμπεριφορά στους σεισμούς.
Είναι ελαφρύτερος από το ξύλο, το σκυρόδεμα, και την πλινθοδομή.
Είναι συνεπής, είναι ισότροπο υλικό, δεν εξαρτάται από τις αναλογίες ύδατος/τσιμέντου και είναι εύκολο να επιθεωρηθεί μετά από σεισμό καθώς είναι επισκέψιμος φορέας.
Συνδέεται ασφαλώς. Χρησιμοποιώντας τις βίδες, τα μπουλόνια ή τις συγκολλήσεις, η διαμόρφωση του γαλβανισμένου χάλυβα έχει μια θετική, συνεπή πορεία φορτίων. Ο γαλβανισμένος χάλυβας δεν περιέχει διαβρωτική χημικές ουσίες ή υγρασία που μπορούν να διαβρώσουν ή να υποβιβάσουν τα σημεία σύνδεσης.

Εδώ: ΝΟΜΟΣ 4014 ΤΟΥ 2011
«Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος»
Δείτε τη πιο σοβαρή εταιρία στο χώρο εδώ: http://www.trohovilla.gr/






Να και ένα ωραίο:
Flat-Pack House on Wheels








Δείτε επίσης σχετικά + άσχετα άρθρα:
ΤΡΟΧΟ ΒΙΛΛΕΣ συνέχεια…


Αν πάλι είσαστε πιο τυχοδιώκτες, λίγο πιο τσιγκάνοι βρε αδερφέ..


Τροχοβίλα μελετημένης κατασκευής για άτομα με ειδικές ανάγκες




ΜΕΣΑ ΣΕ 1 ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ


ΤΑ “ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ” ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΕΔΩ ΤΑ ΤΖΑΜΠΑ ΣΠΙΤΙΑ !!!
Factory kit250. Area: 250m². Price: 26700€.
Δείτε περισσότερα στο:
prefabhome.eu


σπίτια από παλιά κοντέινερς. γίνονται και τροχοβίλες. οικολογικά, φθηνά, προσωπικά…


Σπίτι κατασκευασμένο από 2 κοντέινερ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ ΤΟ “Bufalino”
Να και μια ιδέα που θα σου αρέσει πολύ κουμπάρο, Άρη.


Ένα ολόκληρο δωμάτιο, χωρίς το δωμάτιο, σε ένα κουτί


“House Arc” aka“Συναρμολογούμενο σπίτι”



https://glossitses.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου