Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Το 2ο κέντημα μου !http://aktida.blogspot.gr/


Χθες έκανα λιγάκι..ρεκτιφιέ στον εαυτό μου και πήρα τα επάνω μου φίλες μου! Μετά τελείωσα και το 2ο κέντημα μου ίδιου στυλ και..καταχαρούμενη με τη..μύτη λιγάκι ψηλά η παινεσιάρα βάλθηκα να το δείχνω και να παίρνω ύφασμα για το..συνεχές!




Τα sablers μου "κόλλησαν" σαν μανία και βάλθηκα να κάνω ευχές με τέτοιο τρόπο για τα Χριστούγεννα σε όποιον αγαπώ και αν ..προλάβω βέβαια με τόση δουλειά!
Στην αρχή βρήκα στο Pinterest τα πρώτα τέτοια σχέδια, με μάγεψαν, όμως όταν τα έκανα φωτοτυπίες έγχρωμες σε μεγέθυνση δεν ήταν τόσο καθαρά.





Το πρώτο το έκανα με μικρή ...απόκλιση βάζοντας το μέτρημα όπως μπορούσα. Αυτό όμως...του άλλαξα τα φώτα βάζοντας δικά μου σχέδια στο αρχικό που είδα .Το επόμενο θα είναι όλο δικό μου σας το δηλώνω!







Το κέντημα πάντα ήταν η..2η αγάπη μου μετά τη ζωγραφική, τώρα αφού η πρώτη με..εγκαταλείπει γύρισα κι εγώ στην άλλη !
Ελπίζω να σας άρεσαν, τα...χαίρομαι σαν ..νεογέννητα παιδιά μου και ετοιμάζομαι τώρα για το επόμενο!
Φίλες μου τώρα πια θα σας γράψω μετά τη βάπτιση γιατί σήμερα θα το ρίξουμε με τον άνδρα μου στη..μαγειρική αφού έρχεται η Ειρήνη μας και ο γαμπρός μας και θέλω να τους περιποιηθώ. Θέλω επίσης να μαγειρέψω και για την Ιωάννα μου που θα έχει το Σάββατο της γεμάτο με δουλειά, προετοιμασία και ...γλυκά! Είπαμε..μαμάδες!!!
Αχτιδένια φιλάκια φίλες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου